вторник, 19 апреля 2016 г.

Модуль 7

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. Створивши приклад учнівської роботи, у мене з’явилися нові ідеї щодо розвитку навичок учнів.
Я продумала в плані Основні запитання, на які учні даватимуть відповіді , показуючи навички мислення 21 століття. Ці питання описують всі навчальні вправи та завдання, над якими учні працюватимуть при вивченні теми та створенні своїх проектів.
Цей модуль допоміг мені повернутись знов на учнівську парту. Я почала створювати блог та презентацію учнів. У процесі роботи виникли питання та пропозиції до проекту та буклету.  Створення таких робіт допомагає зрозуміти та побачити складність роботи, її переваги та недоліки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий